6 jaar!

  • 19 maart 2013 om 18:32 #796
    Sandra vL
    Bijdrager

    Deze week is het feest, onze Julia wordt 6 jaar! Donderdag is ze echt jarig en trakteert ze op school. Morgen, woensdagmiddag, vieren we haar verjaardag voor de familie. Op Julia haar verzoek vieren we het weer wat kleiner, al had ze deze keer wel twee vrienden die ze naast de familie uit wil nodigen. Volgens mij wordt het nu alsnog een redelijk drukke boel, maar we zullen zien.
    Vrijdag mag ze trakteren op de Leonardoschool.

    Haar kinderfeestje hebben we even een paar weken uitgesteld, omdat ze volgende week de snuffelweek heeft op de Leonardoschool en we ook nog wat afspraken bij de psychologiepraktijk hadden staan. Voor haar feestje heeft ze ook twee kindjes van de plusklas op de Leonardoschool uitgenodigd. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan, want meerdere kindjes kennen elkaar helemaal niet. Ze heeft ook een buurmeisje uitgenodigd, dat op een hele andere school zit.

  • 19 maart 2013 om 19:28 #5354
    MaMarieke85
    Bijdrager

    Spannend en leuk! Gefeliciteerd alvast en heel veel plezier! 😀

  • 20 maart 2013 om 07:20 #5357
    fambloem
    Bijdrager

    Alvast gefeliciteerd :party:
    Onze kinderen zijn allemaal in de winter jarig.
    Wij geven dan een feestje in de zomer met dit jaar thema Kermis.
    Lijkt me erg leuk om te doen. Van onze oudste dochter komt de hele klas :yeah:
    Dus een drukke boel ze mogen elk jaar 10 kindertjes uitnodigen alleen zitten er bij onze dochter maar 13 anderen bij haar in de klas.
    Vind het dan een beetje lullug om die 3 er bij te laten staan.

    Familie is al geweest bij ons zijn er 3 in 11 dagen jarig dus vieren we 1 groot feest op 1 dag :party:

  • 20 maart 2013 om 07:44 #5359
    MaMarieke85
    Bijdrager

    Zo hey! Druk maar leuk zeg! 😀

  • 9 april 2013 om 14:19 #5633
    trotsemamavan4
    Bijdrager

    onze jesse was de 14de jarig 😉

    maar alsnog een late proficiat!! :party:

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.