Gezocht: Kartrekker – Verdien 300 bonuspunten!

  • 30 januari 2013 om 10:10 #678
    Sandra vL
    Bijdrager

    Het liefst komen wij natuurlijk met louter positieve berichten. Maar deze keer gaan wij met de billen bloot: Ons forum is op dit moment niet zo gezellig en dat vinden we heel erg jammer. Er worden weinig berichten gepost en eigenlijk is dat ook niet zo gek. Op een forum waar gezellig gekletst wordt, schrijf je makkelijker mee. Maar daar zit ook gelijk het probleem… iemand moet beginnen met schrijven en dat kan ik niet alleen!

    Daarom zoeken wij nu drie kartrekkers. Drie moeders die het leuk vinden om ons forum vlot te trekken en die daarmee in drie maanden tijd 300 bonuspunten verdienen. Wij verwachten het volgende:

    • Je post minimaal 10 berichten per week
    • Waarvan minimaal 2 nieuwe topics
    • Elk bericht bevat minimaal drie zinnen, zodat het echt een serieus bericht is.

    Uiteraard ontvang je ook 1 punt per gepost bericht en daarnaast dus een bonus van 100 punten per maand, drie maanden lang. De punten zijn vrij te besteden in ons spaarprogramma voor gratis sieraden.
    Lijkt jou dit leuk, reageer dan op dit bericht of stuur een email aan info@hippemamaclub.nl Je hoort dan zo snel mogelijk van ons hoe jij kunt starten als kartrekker op ons forum!

  • 30 januari 2013 om 15:24 #4472
    Sandra V.
    Bijdrager

    Wat een leuk idee… Dat wil ik wel doen…

    De mail is al verstuurd…

  • 30 januari 2013 om 16:07 #4473
    MaMarieke85
    Bijdrager

    Ik vind het ook een leuk idee (zag het in de nieuwsbrief en heb toen maar even de tijd genomen me hier aan te melden (erg he, wel de nieuwsbrief maar geen aanmelding…). Ik weet alleen niet of 2 zinnige topics en 10 posts elke week mij wel gaat lukken.

  • 30 januari 2013 om 16:19 #4475
    Sandra vL
    Bijdrager

    Leuk Marieke! Kijk maar of het lukt de berichten te posten. Ik heb nog 5 enthousiaste reacties ontvangen van moeders die de kar willen trekken. Jullie mogen allemaal starten als “kartrekker” en aan het einde van de maand zal ik zorgen dat de punten bijgeschreven worden (als natuurlijk voldoende berichten gepost zijn).

    Met een zinnig bericht bedoel ik dat het een echt bericht is. In het verleden hebben we wel eens moeders gehad die alleen maar schreven “Leuk” als reactie op iets en dan was het bericht klaar en hadden ze een punt verdiend. Berichten mogen echt over van alles gaat, leuke dingen die je mee maakt met de kinderen, vragen die je hebt, een leuke uitspraak etc. Als het maar gezellig is, het hoeven echt niet alleen maar zware berichten te zijn 😀

    Bij deze sluit ik wel even de aanmeldingen voor “kartrekkers”. Iedereen is natuurlijk van harte welkom om gezellig mee te schrijven en voor elk bericht krijg je 1 punt en spaar je voor gratis sieraden. Ik hoop met deze 6 mama’s dat er gezellige gesprekken op het forum komen, waar anderen graag bij aansluiten.

Het onderwerp ‘Gezocht: Kartrekker – Verdien 300 bonuspunten!’ is gesloten voor nieuwe reacties.