Kreadoe 2013

  • 25 oktober 2013 om 08:48 #1026
    Sandra vL
    Bijdrager

    Voor alle creatieve mama’s: Ik sta komende week op de Kreadoe in de Jaarbeurs in Utrecht met Kralen & Bedels. Je kunt ons vinden in hal 7 bij stand C051.

    Als iemand entreekaarten met korting wil bestellen (11,75 ivp 15,75) laat mij het dan even weten. Ik kan je een kortingscode mailen!

    Dit jaar is de 25e editie van de Kreadoe. Er is een extra actie: Alle bezoekers die jarig zijn op of tussen woensdag 30 oktober t/m 3 november (geboortejaar maakt niet uit) óf geboren zijn ergens tussen 4 november 1987 en 3 november 1988 mogen gratis naar binnen.

  • 28 oktober 2013 om 08:26 #6691
    Sandra vL
    Bijdrager

    Vanaf morgen t/m zondag zullen jullie het even zonder mij moeten stellen. Dan sta ik met Kralen & Bedels op de KreaDoe. Altijd spannend zo’n nieuwe beurs. Ik hoop heeeeel veel voorraad kwijt te raken (onze garage is echt overvol).

  • 28 oktober 2013 om 13:24 #6693
    MaMarieke85
    Bijdrager

    Heel veel plezier! 😀
    Ik hoop dat je wat dingen kwijtraakt!

  • 4 november 2013 om 14:45 #6707
    Sandra vL
    Bijdrager

    De beurs zit er weer op! Het was heel anders dan ik gedacht en gehoopt had. Aangezien het DE creatieve beurs van Nederland is, had ik veel creatieve mensen verwacht en daar mijn stand naar ingericht. Maar het blijkt dat mensen helemaal niet creatief zijn, ze willen letterlijk voorbeeldjes namaken… Tja, daar had ik niet op gerekend. We hebben waar mogelijk de strategie aangepast, maar ombuigen naar een succesvolle beurs was helaas niet meer mogelijk. Ik zie het wel als een leuke ervaring en een leerschool. Ik heb heel veel ideeën op gedaan en zit vol positieve energie.

    Ik heb de beurs voor volgend jaar in optie gezet. Met een andere formule zou het een succesvolle beurs kunnen zijn. Nog eens een paar nachtjes over slapen of ik het nog een keer aandurf 😉

  • 5 november 2013 om 07:44 #6710
    MaMarieke85
    Bijdrager

    Dat zou ik ook niet verwacht hebben. Toch heel ander idee dan je krijgt bij het zien van de naam…
    Kan me voorstellen dat je nu wel even hard moet nadenken of je het wel nog een keer gaat doen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.