7 november 2013 om 11:48
#6722
Deelnemer
De reactietermijn is verstreken dus net even gekeken hoe we (tot nu toe) zijn geëindigd. Er zijn 2 mensen voor ons die hebben geaccepteerd, dus wij staan nu op nummer 3. Nu is het afwachten of die mensen de woning ook kunnen huren (inkomen, gezinssamenstelling, huurgedrag etc). Dus het blijft afwachten.
Ik verwacht dat het nog wel zeker 1-2 weken duurt voordat we definitief weten of we echt geen kans meer maken. Tot die tijd blijven wij wel gewoon reageren natuurlijk. Je weet maar nooit of we binnenkort misschien weer hoog uit een loting komen 🙂
Van de wachttijd moeten we het in ieder geval nog niet echt hebben.
