Re:Re: Welke anticonceptie middel?

9 mei 2011 om 05:08 #1701
Chantal
Deelnemer

ICSI bedoel je? Eerst hebben ze de sterilisatie in Nederland geprobeerd ongedaan te maken, dat misluktte en was totaal verprutst, dus in Gent hebben ze alsnog geprobeerd maar dat lukte niet, dan hebben ze wel actieve zaadcellen afgenomen (Mesa noemen ze dat geloof ik) en ingevroren. Daarna ik aan de hormonen en na een eicelpunctie bevruchten ze de eicel met de zaadcel en bij goed resultaat word er 1 teruggeplaatst.
De 2e keer was het raak.
In totaal duurde het een half jaar , maar de hormoonbehandeling is echt niet goed en een 3e keer had ik niet gedaan. Na 5 jaar is mijn lijf weer een beetje in balans.