1 April !

  • 1 april 2013 om 07:14 #815
    fambloem
    Bijdrager

    Het is weer 1 April de grapjes vliegen hier door het huis !!
    En de eerste boze slachtoffer is al gevallen πŸ˜†

    Hij vond het geen leuke grapje dat Haribo alle snoepjes terug moest hebben uit de winkel en van mensen thuis.
    En nooit meer snoepjes ging maken omdat er kinderen zijn die er raar van gaan doen kikkers na doen,zwarte stippen krijgen van de aardbeien ect…..

    Ook Bo heeft de smaak te pakken…Pap je postbode staat in de brand…kikker in je bil

    Met postbode bedoeld ze de brievenbus πŸ˜†

  • 1 april 2013 om 08:10 #5533
    MaMarieke85
    Bijdrager

    Hahaha πŸ˜†

  • 1 april 2013 om 08:46 #5534
    fambloem
    Bijdrager

    Whaa nu vind ik het ook een rot dag πŸ˜†
    ik had gisteren een vis uit onze aqaurium gehaald omdat deze de axelotl opvreet.
    Had ik hem in een aparte bak gedaan.

    Vanmorgen kwam ik bij die bak was de vis weg.
    Ik ben wat betreft de dieren echt een held op sokken.Moet er echt niks van hebben
    Dus manlief geroepen dat die moest helpen zegt die Ja doe maar hoor leuke 1 april grap :wtf:

    Nu lag die in de wasbak dus gelukkig hadden we hem snel terug en weer veilig in zijn eigen bak gedaan

  • 1 april 2013 om 12:06 #5537
    Sandra vL
    Bijdrager

    Wat zullen alle juffen en meesters van de basisschool blij zijn dat 1 april op een vrije dag valt πŸ˜† Ik had een paar jaar geleden echt medelijden met de kleuterjuf in een klas voor kleuters die de hele dag niets anders deden dan hele “leuke” grapjes maken. Nu valt het al een paar jaar in het weekend.
    Manlief vertelde vanmorgen doodleuk dat het vandaag 1 april is tegen de kinderen, aaarghhh! Ik had daarmee willen wachten tot 5 uur vanmiddag πŸ˜‰ Maar het aantal grapjes valt nog mee.

  • 1 april 2013 om 12:52 #5539
    fambloem
    Bijdrager

    Haha onze zoon vondt het niet leuk dat hij op grapjes dag vrij was πŸ˜†

    Hij vind vandaag helemaal niks meer leuk ! Alleen nog zijn eigen grapjes

  • 1 april 2013 om 13:46 #5545
    MaMarieke85
    Bijdrager

    Hahaha! πŸ˜†
    Veel succes jullie πŸ˜‰
    Vriendlief en ik hebben er gelukkig niet veel mee en GabriΓ«l is natuurlijk nog wat te klein πŸ˜‰

    Het enige leuke grapje wat ik vandaag zag op facebook was toch wel die van bagels&beans…. Nu de lente komt een bagel met creamcheese en sprinkhanen op het menu πŸ˜‰ hihi

  • 1 april 2013 om 14:24 #5546
    fambloem
    Bijdrager

    De leukste wat ik op facebook zag was van een vriendin.
    Ze had er staan:

    Tja aan alles komt een eind na vandaag hebben we toch maar besloten om als goede vrienden uit elkaar te gaan….:-(

    Toen had ik gereageerd met : Tja en dat op 1 april.

    Waarop er vele reacties volgden.

    Ze antwoorde uit eindelijk met: NA vandaag mensen is.pasen afgelopen de paashaas en ik gaan dan uitelkaar om volgend jaar weer bijelkaar te komen πŸ˜›

  • 1 april 2013 om 14:30 #5547
    MaMarieke85
    Bijdrager

    Haha! πŸ˜†

  • 1 april 2013 om 19:03 #5548
    fambloem
    Bijdrager

    Die reacties wat ze er op kreeg was echt geniaal…
    De vraag van hoelang ze samen waren geweest en dat ze het jammer vonden dat ze uit elkaar gingen kwamen tich keren voorbij πŸ˜†

    Ik had haar al prive aangesproken om te melden dat ik er niks van geloofde en kreeg als antwoord: Ssttt……. Niks zeggen hoor πŸ˜†

    Gelukkig slapen de kids en manlief is bij een kameraad op verjaardag dus voor mij is 1 april afgelopen :party:

  • 2 april 2013 om 12:09 #5558
    trotsemamavan4
    Bijdrager

    hier viel dat wel mee..

    nu ben ik een docent maar eigenlijk nog nooit grappen gehad..

    had wel gisteren de kids wijsgemaakt dat er een aap in de tuin zat.. ze wisten toen nog niet dat het 1 april was.. haha daarna hoorden we de hele tijd 1 april kikker in je bil…

  • 2 april 2013 om 14:56 #5579
    fambloem
    Bijdrager

    haha hier ging het door tot de kids in bed lagen.
    Vooral bij onze dochter van 4 maar die begon al te giegelen voor ze iets had gezegt.
    En achter elke grap kwam ook gelijk Kikker in je bil !

    Onze zoon zegt vanmorgen ineens moet je eens kijken mam ze hebben de brievenbus gestolen Ik kijk ook nog zegt hij 1 april met een staartje πŸ˜†

  • 30 april 2013 om 09:57 #5905
    fambloem
    Bijdrager

    Morgen is het 1 mei maar als Bo een grapje maakt roept ze nog steeds 1 April !! Kikker in je bil πŸ˜†

  • 30 april 2013 om 10:30 #5920
    MaMarieke85
    Bijdrager

    Hahahahaha! πŸ˜†

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.