2014!

  • 31 december 2013 om 08:12 #1059
    MaMarieke85
    Bijdrager

    Jawel het komt eraan, vandaag oudejaarsdag.
    Het beslag voor de oliebollen staat de rijzen, de top 2000 staat hard jieha!
    Bring on 2014! 🙂

    Al het beste voor iedereen! Dat 2014 maar een geweldig jaar mag worden! (k) :yeah: :blij:

  • 2 januari 2014 om 11:35 #6816
    femmez79
    Bijdrager

    De beste wensen voor 2014!

    Hier een geslaagde jaarwisseling gehad, Evan sliep overal doorheen en Dylon is mee naar buiten geweest,
    vuurwerk afgestoken en lekker midden in de nacht nog een (halve) oliebol snoepen!

  • 2 januari 2014 om 11:36 #6817
    femmez79
    Bijdrager

    oja, tip voor 2014;
    Dave is met de jongens naar het top 2000 café geweest en aansluitend naar de Beeld en Geluid Experience.
    Vooral het laatste erg geslaagd!

  • 2 januari 2014 om 13:16 #6818
    MaMarieke85
    Bijdrager

    Wat leuk zeg!

    We moesten op oudejaarsdag toch even de deur uit want ik had te weinig olie en geen poedersuiker! Erg toch haha! Ik dacht dat ik alles in huis had, maar goed 😆
    Maar ik was blij dat ik Gabriël in de MeiTai droeg, want hij was hartstikke bang 🙁

    ’s avonds en ’s nachts heeft hij er wel doorheen geslapen gelukkig, maar wel heel onrustig, en om 6.30 waren we er weer uit.

  • 2 januari 2014 om 15:57 #6819
    femmez79
    Bijdrager

    Wij hebben altijd nog een verjaardag dus altijd even over straat. Gelukkig maar een paar straten verderop.
    De oudste vond het wel spannend hoor, stevig mijn hand vast houden maar wilde er toch graag bij zijn.
    Voor de jongste hadden we na het eten al wat siervuurwerk afgestoken en daar kwamen meteen buurjongetjes op af die ook wat knalvuurwerk (de legale) hadden maar ze vonden het beide niet heel erg eng.

    Op naar de volgende halte; morgen zijn kinderfeestje, hoop zo dat het droog is…

  • 3 januari 2014 om 08:21 #6820
    MaMarieke85
    Bijdrager

    Stoere jongens hoor! 😉
    Veel plezier vandaag! Ik hoop dat het droog blijft! :party:

  • 7 januari 2014 om 11:54 #6821
    Sandra vL
    Bijdrager

    De beste wensen voor jullie allemaal! Dat het maar een gezond en liefdevol jaar mag zijn!

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.