50 tinten grijs

  • 25 september 2012 om 06:53 #599
    Sandra vL
    Bijdrager

    Ik hoor echt iedereen over de boeken “50 tinten” en mis geloof ik echt iets…. Hebben jullie het boek / de boeken ook gelezen? Mijn nieuwsgierigheid wordt toch wel geprikkeld. Op dit moment heb ik er geen tijd voor, maar wellicht na de beurs maar eens kijken of ik het boek ergens kan lenen.

  • 25 september 2012 om 08:02 #4199
    mamasamm
    Bijdrager

    Ik wil hem ook graag lezen, maar heb er t geld niet voor om even alle drie de delen te kopen. Wel hoor ik steeds meer dat de sexscenes erg eentonig worde , maar ik ben toch ook erg benieuwd!

  • 28 september 2012 om 06:07 #4214
    ssuuzz
    Bijdrager

    Ik hoorde ook iedereen erover, dus maar eens op de ereader gezet.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet heel geweldig vind. Ik ben ondertussen wel in deel 2 begonnen, omdat ik hoop dat het kleine stukje persoonsontwikkeling nog iets meer wordt, maar ik ben bang dat dat niet komt.
    Ik heb het idee dat het boek erg gehypet is, zonder duidelijk aanwijsbare reden.

  • 28 september 2012 om 19:45 #4216
    mamasamm
    Bijdrager

    Ik heb hem besteld! Met een beetje geluk krijg ik hem morgen binnen.

  • 9 juli 2013 om 15:13 #6210
    BeeQueen
    Bijdrager

    Ik heb de eerste twee delen gelezen. Na deel 1 was ik er helemaal door gegrepen, ik heb al heel wat boeken gelezen in mijn leven maar dit boek was erg anders dan andere boeken. Je wordt er echt door gegrepen omdat de schrijfster werkelijk zo gedetailleerd over het leven van de hoofdpersoon schrijft dat het altijd is alsof je over haar schouder meekijkt en Mr. Grey is een droomman.. (meer kan ik niet zeggen voor degenen die het nog willen gaan lezen) en daardoor wanen veel vrouwen, zo toch ikzelf ook even, zich in deze droomwereld en het is fijn om je daar even in weg te laten zinken.. Na deel 2 had ik er dan wel toch genoeg van.. het einde van deel 2 beviel me niet zo en dus had ik de drang ook niet om deel 3 ook te gaan lezen, maar wie weet.. als het er ooit nog eens van komt.

  • 9 juli 2013 om 19:59 #6214
    fambloem
    Bijdrager

    Ik hou van lezen en deze boeken staan ook op mijn to do list alleen komt het er maar niet van om snel langs de boekhandel te gaan.
    Mede doordat ik nog zoveel boeken heb liggen wat nog niet gelezen zijn.

    Maar ooit zal het zover komen en kan ik er ook over meepraten 😆

  • 11 juli 2013 om 08:41 #6222
    BeeQueen
    Bijdrager

    dat heb ik ook! Of tenminste vaak zie ik juist een boek liggen die ik graag wil kopen alleen dan denk ik ja zonde om dat nu weer te kopen ik heb nog zoveel boeken liggen die ik nog niet heb gelezen.. ik zal er verder niks over verklappen dan kunnen we er allemaal later als allen het boek gelezen hebben nog eens over praten 😎

  • 11 juli 2013 om 13:03 #6223
    fambloem
    Bijdrager

    Met dit weer kom ik wel door de boeken heen maar nog is de stapel te groot.
    Vooral s’avonds als het rustig is ff lekker met de benen omhoog achter het huis sapje er bij een goed boek in de hand en mij horen ze de hele avond niet weer :goedgedaan:

  • 12 juli 2013 om 08:53 #6226
    MaMarieke85
    Bijdrager

    Heb het nooit gelezen. De laatste keer dat ik een paar boeken heb uitgelezen was toen Gabriël vorig jaar in het ziekenhuis lag in april. Ik heb toen wat boeken gelezen van Jennifer Cruisi (of zoiets), las ook lekker vlot, heerlijk 🙂

  • 1 februari 2014 om 12:09 #6925
    Missy_P
    Bijdrager

    Ik heb ze gelezen (alle 3), ik hoorde op een gegeven moment al mijn collega’s erover, dus werd ik nieuwsgierig.
    Nu heb ik ze doorgestuurd gekregen via de mail voor op mijn tablet & hoefde ik dus niks aan te schaffen.
    Ik vond het wel leuk, tuurlijk op een gegeven moment werd ik die sexscenes wel een beetje zat, maar de onderliggende verhaallijn vond ik wel heel spannend & daardoor wilde ik toch alles uitlezen.
    Ze lazen ook snel weg.

  • 3 februari 2014 om 08:09 #6947
    Sandra vL
    Bijdrager

    In de kerstvakantie heb ik dan toch de eerste twee boeken gelezen. Het eerste boek heb ik mij door de eerste 200 bladzijden heen moeten worstelen. Ik vond het echt helemaal niets. Maar wat je zegt, de verhaallijn wordt uiteindelijk toch wel spannend! Dus daarna toch het tweede deel gelezen, dat ik overigens een stuk beter vond. Het gaat soms wat ver, maar de verhaallijn maakte het goed.

  • 14 februari 2014 om 11:01 #6989
    cindycindy
    Bijdrager

    Ik ben vorig jaar in de zomervakantie begonnen aan deel 1 maar heb het boek nog steeds niet uit omdat ik het saai vond worden. Eigenlijk heb ik geen zin meer om het uit te lezen en ligt het te verstoffen op mijn nachtkastje. Ik vond het verhaal nogal onwerkelijk, een rijke man die een jong meisje in de watten legt met heel veel cadeaus en sex en de sexscenes vond ik nogal nep. In dit boek komt de hoofdpersoon wel erg snel klaar, telkens opnieuw, dat ik op een gegeven moment echt dacht: nu weet ik het wel. Vond het ook een heel dik boek en dacht ook steeds: wanneer is het nou uit. Sommige scenes zijn wel leuk hoor maar het viel me toch een beetje tegen. Maar anderen vinden het misschien wel leuk, smaken verschillen!

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.