C1000 rozijntjes

• 25 oktober 2011 om 10:32 #244
      Sandra vL
      Deelnemer

Ik weet niet of jullie dit bericht ook gekregen hebben via de social media:

AAN ALLE MENSEN DIE UITDEEL KINDERROZIJNTJES VAN HET C1000 EIGEN MERK IN HUIS HEBBEN. Deze rozijntjes zijn VERGIFTIGD. Wij kwamen hier gisteravond achter toen we ze wouden gaan eten. Mijn dochter heeft hier helaas al 12 doosjes van op en is dan nu ook heel erg ziek en zit aan een kuur! Eerst dachten we de griep. Maar wat wij aantroffen in de rozijntjes is te ziek voor worden. Ze zitten vol met eitjes en wormpjes en dat terwijl ze goed zijn tot eind 2012. Wij zijn hier mee vandaag naar de c1000 gegaan en wat blijkt? Het zit in alle uitdeelzakkjes. Ze zijn dus door de keuringdienst van waarden al uit de winkel gehaald. Er hebben dus meerdere mensen al geklaagd. Wat ik aangeboden kreeg van de beste man was mijn aankoopbedrag terug en een cadootje voor me dochter. Maar ik heb dit niet aangenomen. Ik vind het schandalig. Ook moest ik van hem mijn zakje met de nog volle doosjes achter laten. Maar ik heb dit niet gedaan omdat ik wil laten onderzoeken en weten wat er straks uitkomt in mijn dochtertjes buik. Omdat het voor de leeftijd van mijn dochter heel erg gevaarlijk is voor haar darmen. Als het parasieten zijn is het zelf levensbedreigend!!! Mijn dochter is dus door de c1000 nu doodziek! Ook heeft ze miljoenen eitjes in haar darmen zitten die nog wel uit gaan komen. Ik vind dat de C1000 briefjes had moeten ophangen toen de eerste persoon al kwam klagen. Want als ze nog goed zijn tot eind 2012 wat met al die kinderen die het nu nog gaan eten? En al helemaal over een half jaar. Ik wil niet weten wat je dan aantreft. Dus bij deze iedereen gewaarschuwd!!!

Ik heb op internet gezocht en niemand kan dit bericht bevestigen of ontkennen. De rozijntjes schappen van C1000 schijnen wel leeg te zijn… Dus mocht je deze rozijntjes in huis hebben, dan is het misschien goed om ze maar even niet te geven 😉

• 25 oktober 2011 om 11:28 #2568
      Gaby
      Deelnemer

wow, wat een heftig verhaal!! IK geloof dat het stoom ook uit mijn oren zou komen! :wtf:

• 28 oktober 2011 om 17:38 #2609
      mamasamm
      Deelnemer

Ja ik dacht ergens anders ook al een bericht over de rozijntjes te lezen.. tis toch wat :nee:

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.