lydia1980

Aangemaakte reacties

  • In reactie op: Snoep, hoe streng ben jij?

    2 augustus 2011 om 09:55 #2139
    lydia1980
    Bijdrager

    😳 ik ben zelf nogal een snoepkont ja dan meer met chips/kaas. wil ook echt gaan lijnen nu hoor.mare als de kids mij dus chips zag eten gaf ik hun ook zomaar 1 bakje hoor smiddags echt snoepjes eten doen we niet veel denk zo,n 3 op dag en soms ook geen 1.
    heb in vak wel op gelet onderweg in auto hebben ze best aardig wat snoepjes op mare zodra we op camping waren had ik al wat komkommers ingeslagen en dat hebben ze als tussendoortje nogal eens gegeten.

  • In reactie op: Bericht vanuit het zonnetje

    2 augustus 2011 om 09:45 #2138
    lydia1980
    Bijdrager

    Hoi hoi,
    hoe was jullie vakantie in frankrijk? wij zaten in Anse vlakbij Lyon ons vakantie was top niet te warm en niet te koud πŸ˜†
    we hadden alleen een authentieke sta caraven wat kwa slapen voor kids behelpen was de bedden waren zo smal Sylvain was (ze lagen op stapelbed) dus van boven naar beneden gevallen. gelukkig zich geen pijn gedaan.
    Celeste heeft maar paar keer naast mij geslapen in 2e persoonsbed en arme marc op de bank πŸ˜†
    mare de kids hebben zich enorm vermaakt Sylvain had een frans kinderleerboek bij en zo maakte hij contakt met frans vriendinnetje erg leuk om te zien dat ze zo bezig waren. ze hebben iedere dag lekker buiten in speeltuin of zwembad vermaakt met kinderen.
    ik ben lekker toe gekomen om mooi boek uit te lezen en marc uiteraad op pad om oude auto,s op foto te zetten.
    ik ben benieuwd hoe iedereens vakantie was πŸ˜‰

    groetjes Lydia

  • In reactie op: stel een vraag

    8 juli 2011 om 09:22 #2089
    lydia1980
    Bijdrager

    😳 Hahahah duidelijk mama (klein beetje ook wel celeste) papa en sylvain zijn erg makkelijk πŸ˜‰

    wat zetten jullie graag op tafel bij het avond eten? hebben de kids daar ook inbreng in? (bij ons mogen ze op vrijdag omdat papa dan niet thuis is zelf kiezen wat we gaan eten)

  • In reactie op: Waar zijn jullie?

    7 juli 2011 om 07:16 #2065
    lydia1980
    Bijdrager

    Fresjus ken ik wel zijn we ook wel eens geweest πŸ˜€ nou dan gaat dat helemaal goed komen hoor denk ik! zo,n mooie omgeving daar! wij zijn geregeld in port-grimaud geweest tegen over saint tropΓ©.
    veel plezier toegwenst!

  • In reactie op: Waar zijn jullie?

    6 juli 2011 om 19:52 #2061
    lydia1980
    Bijdrager

    Hoi sandra,
    wat leuk zeg hele maand op vakantie wou dat wij dat konden πŸ˜€
    waar in frankrijk zitten jullie? wij gaan naar ans vlakbij lion.als ik dat goed schrijf haha 😳
    fijnne vakantie toegwenst

    groetjes Lydia

  • In reactie op: Disney!

    6 juli 2011 om 06:16 #2048
    lydia1980
    Bijdrager

    Ik zou met de kids ook graag eens naar disney parijs willen gaan alleen mijn man vind het niet leuk zegt ie πŸ˜•
    hij is zo ie zo geen pretpark type vind wel jammer hoor!

  • In reactie op: Mijn verhaal

    5 juli 2011 om 13:49 #2040
    lydia1980
    Bijdrager

    Is zeker een wonder he zo,n kleintje wat ontwikkeld word in je buik ik heb zelf altijd als heel bijzonder ervaren en er ook van genoten en we zijn heel dankbaar met 2 gezonde kids πŸ˜€

  • In reactie op: Waar zijn jullie?

    5 juli 2011 om 11:35 #2039
    lydia1980
    Bijdrager

    Ja we hebben best drukke periode gehad zeker kwa werk veel overuren gemaakt (jammer genoeg word dat niet uitbetaald) mare in vrije tijd wat ik voorlopig ook nog niet ga zien denk ik.
    over 2 weken dan heb ik vakantie πŸ˜€ Marc heeft eind deze week al vakantie 4 weken lang.
    zondag vieren we Sylvain verjaardag dan word hij 8 jaar! morgen kinderfeestje dus ook deze week weer druk.

  • In reactie op: stel een vraag

    5 juli 2011 om 11:28 #2038
    lydia1980
    Bijdrager

    ik denk dan toch saskia noort mare ik lees niet zo heel vaak mare haar boeken zijn leuk heb pas haar naam was sarah uit heel mooi boek.

    wat is je favoriete vakantie land? (van ons frankrijk) πŸ˜‰

  • In reactie op: Hoe laat naar bed?

    5 juli 2011 om 11:23 #2037
    lydia1980
    Bijdrager

    Mijn kinderen hebben best moeite met inslapen zeker onze zoon nu bijna 8 hij mag van mij rond half 9 naar bed en eer hij dan slaapt is het half 10. uiteraad hebben we geprobeerd eerst half 8 mare dan was ie om 9 uur a half 10 nog wakker. mare ik heb geen last van hoor als hij beneden is hij kan dan lekker zoet lezen of tv kijken.
    sochtends moeten ze om half 8 uit bed wat best moeilijk gaat ze kunnen echt lang uitslapen (dus als we feestje hebben en ze liggen er laat op slapen ze gerust tot uur of 10 uit.) Celeste van 4 gaat tussen half 8 a 8 uur naar bed ze komt er regelmatig wel uit wat soms leidt dat ze in mama,s bed beland waar ze wel gaat slapen.
    zijn dagen dat goed gaat hoor als ik dan sylvain naar bed breng half 9 dat ze dan al slaapt dus gaat op zich goede kant op.

  • In reactie op: Lezen

    4 juli 2011 om 08:30 #2028
    lydia1980
    Bijdrager

    ik heb net boek Haar naam was Sarah van tatiana de rosnay uitgelezen echt een aanrader hoor!

  • In reactie op: Leuke uitspraken

    4 juli 2011 om 08:22 #2027
    lydia1980
    Bijdrager

    wij afgelopen zaterdag een bbq met vrienden (vincent de gastheer) had vispotje gemaakt Sylvain proeft ervan en zegt mmm alsof er engeltje op m,n tong piest (hij weet wat dat betekent) zo,n ander kindje van 6 zegt he bah dat is toch vies neehoor zegt Sylvain dat is maar een uitdrukking dat je het zo lekker vind.
    later zegt ie mama lust dat niet want die zegt altijd wat boer niet kent eet ze niet! 😳 hahaha.

  • In reactie op: stel een vraag

    11 juni 2011 om 16:11 #1900
    lydia1980
    Bijdrager

    Hoi marjolijn,
    ik besteed zo,n ergens tussen 20 a 50 euro per maand aan mezelf uit daar ga ik dan eens in de maand met m,n zus of vriendin naar biosje of uit eten net wat we leuk vinden om te doen.
    of als ik dat niet doe koop ik eens wat leuks voor mezelf schoenen,kleding maar ik merk dat geld inderdaad op gaat aan het gezin πŸ˜‰

    Hoe jong πŸ˜‰ waren jullie toen je 1e kindje kregen? (ik was 22) en krijg nog steeds reactie,s van poeh jij was er vroeg bij!

  • In reactie op: Hoe vaak tijd voor je/jullie zelf?

    11 juni 2011 om 15:35 #1899
    lydia1980
    Bijdrager

    Wij gaan naar mijn idee te weinig iets samen doen en heel herkenbaar dat indd de vrouw het regeld.
    wij hebben niet geluk dat de kids bij opa,&oma,s mogen logeren om de reden dat wij dan samen iets leuks kunnen gaan doen πŸ™
    zo eens in de maand a 6 weken mogen de kinderen als marc en ik zaterdags moeten werken (dan moeten wij al om 7 uur beginnen sochtends beginnen) bij m,n schoonmoeder en dr man logeren.
    wij gaan dan soms haha toevalig dan voorige week donderdag gewoon met gezin uit eten was supper gezellig πŸ˜€
    Maar zo plan ik eens in de week wel avond voor ons 2e thuis gezellig met filmpje kaarsjes,toastjes wijntje meestal weet marc nu dit ook haha en dan neemt hij ook iniatief om wat mee te brengen.
    Maar ik zou graag eens samen weekendje weg willen hoor ff tijd om samen te zijn. nu is onze oudste bijna 8 nog ff paar jaar en dan kunnen we samen wel eens uit eten of biosje doen.

  • In reactie op: Je kind boven gemiddeld begaafd/hoog begaafd!

    11 juni 2011 om 13:46 #1898
    lydia1980
    Bijdrager

    Hoi Chantal,
    wat een drukte 19 kinderen πŸ˜† ik zou niet kunnen hoor.
    Sylvain word volgende maand 11e 8 jaar alweer we moeten nog bedenken wat we gaan doen. hij heeft jammer genoeg niet zo veel vriendjes 3 in totaal. word dus klein feestje vrees ik.
    ergens vind ik dat niet zo heel erg dan kan ik goed op letten. Ik merk aan Sylvain dat als hij met vriendje speel dat vaak de dingen moeten gaan zoals hij dat wil de ander vind dat niet altijd leuk. als ik er wat van zeg om bijvoorbeeld ander spelletje te doen gezamelijk gaat sylvain mokkend naar boven ga ik later uitleggen en ik vraag snap je dat wat ik uitleg (dan doe ik vertellen dat ze samen spelen de dingen die je doet juist samen moet doen en als je het beu bent op gegeven moment ff samen overlegt naar oplossing) zegt ie mokkend jahoor snap het mare gebeurd steeds weer. erg vervelend want op deze manier wil op den duur denk ik niemand nog met hem spelen.
    verder gaat het op school erg te gemakkelijk voor hem vind ik de juf zegt wel hij mag meer doen als de rest mare dat mag hij altijd zelfstandig doen ook wel ergens goed natuurlijk mare persoonlijk vind ik dat wel dat je er als juf dan wel gemakelijk vanaf komt.
    nou ik ga weer eens wat doen hier thuis fijn weekend toegwenst allen πŸ˜‰