lydia1980

Aangemaakte reacties

  • In reactie op: Oppas voor af en toe in het weekend of avond

    7 juni 2011 om 10:40 #1888
    lydia1980
    Bijdrager

    wij zouden voor 2x in de maand op zaterdag nog iemand kunnen gebruiken (dan werken wij) die op onze kids kan passen!
    nu is zo zoeken of me schoonouders die eigenlijk niet altijd tijd/zin hebben of schoonzus die ook druk heb.
    wij wonen in Heinkenszand (zeeland) dus als iemand nog idΓ©en heb??

  • In reactie op: Hoe combineer jij werk en gezin?

    7 juni 2011 om 09:35 #1887
    lydia1980
    Bijdrager

    Ik werk 16 uur in de week πŸ™ jammer genoeg vaak op de zaterdag in een suppermarkt op de brood/kaas afdeling.
    vaak is het nogal een geregel om oppas te vinden mare op de donderdag is marc altijd thuis dat is wel fijn dat is vaak ook een dag dat ik moet werken. en dan de zaterdag is marc 2x in de maand vrij de andere keren dat we oppas moeten zoeken is of schoonzus/schoonmoeder. ook werk ik geregeld op de vrijdag dan past ook nogal eens een tante van mij op.
    helaas willen mijn ouders niet zo graag oppassen. en mijn tweelingzus past ook nogal eens op.
    jammer dat ik een vast rooster heb πŸ‘Ώ heb dit al zo vaak aangegeven maar luisteren ho maar helaas.

  • In reactie op: wie wat wat?

    31 mei 2011 om 15:22 #1884
    lydia1980
    Bijdrager

    Vanmorgen 7.15 uur gaat de wekker ga ik douchen en daarna de kids wakker maken.
    7.40 uur ontbijten en om 8.15 uur breng ik Sylvain&Celeste naar school.
    daarna nog ff de tijd voor bakje koffie en om 9.10 uur vertrek ik naar vriendin om ff bij te kletsen.
    11.45 uur sta ik weer bij school en gaan we middag eten.
    om 12.50 uur vertrek we weer naar school en ga ik de boodschappen doen.
    om 15.15 uur sta ik weer bij school om de kids op te halen en komt er vriendje van Sylvain spelen.om 17.00 word Gijs opgehaald en gaan de kids vervelend doen tot ergenis van mama die wil gaan koken zo πŸ™
    Zeker Celeste vreet van alles uit wat niet mag. en luisteren ho maar. nou ik ga nu poging wagen tot koken en hopelijk gaan ze zo lief aan tafel zitten.

    eet smakelijk! πŸ˜‰

  • In reactie op: Je kind boven gemiddeld begaafd/hoog begaafd!

    10 mei 2011 om 08:16 #1731
    lydia1980
    Bijdrager

    heel herkenbaar chantal Sylvain was met 1 jaar ook dat hij korte zinnen zei en nu vraagt hij soms ook de moeilijkste dingen hoor die ik ook niet altijd weet. dan zeg ik nogal eens vraag maar aan papa dan zegt hij ja die weet veel meer als jij he mama πŸ˜†
    ook zoeken we inderdaad dingen op op internet.
    wat ook opvalt is dat hij dingen wil weten waar ik hem nog gewoon te jong voor vind (moord,oorlog) ik weet dan ook niet zo goed wat ik ermee aan moet. zo las ik laats een pittig goed boek wat over seriemoordernaar ging mare heb
    maar gauw weg gedaan want sylvain zat er al in te lezen.
    echt alle details wil hij weten heel herkenbaar wat jij zegt ook van menselijk lichaam. talen pakt ie ook goed op engels,frans in vind knap hoor ( we zijn dan net terug van vakantie frankrijk) πŸ˜‰

  • In reactie op: Leuk artikel gezocht over de leeftijd 6-12 jaar

    10 mei 2011 om 08:00 #1729
    lydia1980
    Bijdrager

    Hoi,
    onze zoon Sylvain (7) draagt sinds voorig jaar september een bril zijn sterkte is linker oog min 2 en rechter oog mn 2,5
    Op school mocht hij sochtends meteen naar voren komen om aan de klas zijn bril te showen en mocht hij vertellen waarom hij bril nodig heeft.
    tot op heden heb ik nog niet gemerkt of gehoord dat hij ermee gepest word. zit namelijk nog 2 kinderen bij hem in de klas met een bril.
    Ik vind het hem leuk/wijs staan en zou zonde vinden dat een kind ermee gepest gaat worden daardoor.

  • In reactie op: Naar wat voor type school gaan jouw kinderen?

    13 april 2011 om 06:15 #1493
    lydia1980
    Bijdrager

    Wij hebben 3 scholen op dorp Christelijke,openbare,katholieke.
    aangezien wij christelijk zijn hebben wij voor christelijke school gekozen wij zijn er erg tevreden over. en het is ook lekker dichtbij onze 3 scholen staan btw naast mekaar hahah.

  • In reactie op: Avondeten aanpassen aan wensen kind?

    12 april 2011 om 08:17 #1468
    lydia1980
    Bijdrager

    Van ons moeten ze ook altijd proeven hoor. en dat doen ze dan ook laats in restaurant at Sylvain zelfs als amuse ganze lever ( 😳 ik durfde dat niet eens aan) en zei tegen de serveerster die vroeg vond je het lekker nee mevrouw ik vond het erg vies mare ik heb het wel geproeft hoor. hahaha.

  • In reactie op: Avondeten aanpassen aan wensen kind?

    11 april 2011 om 09:24 #1446
    lydia1980
    Bijdrager

    ik heb geluk dat m,n kids echt bijna alles eten van hollands tot chinees alleen mijn zoon vind nasi echt niet lekker maar als dat alles is klaag ik nog niet hoor. m,n dochter eet ook gelukkig veel en als ze zegt ik lus niet zeg ik bijvoorbeeld (als snijbonen zijn) dat het minifrietspinazie is en dan eet ze het op hahaha. want ze is gek op spinazie.
    al met al geen klagen.

  • In reactie op: Hobbies???

    11 april 2011 om 09:02 #1445
    lydia1980
    Bijdrager

    Hoi ja ik zou als ik eigen hond zou hebben die ook gewoon overal mee naar toe nemen hoor zie dat wel bij m,n schoonzus die neemt dr hondje ook overal mee naar toe!
    met uitzondering als er persoon niet op gesteld zou zijn maare verder gaat beestje mee zoals naar restaurant (dan doe ze hem in zo,n speciale tas) of op visitte. op vakantie nemen ze ook mee.
    nu zou dat bij ons denk ik niet gaan mare dan heb ik nog lieve zus die dan de hond bij dr in huis neemt.
    al met al zie ik er niet echt problemen in poep opruimen hoord er dan ook bij.

  • In reactie op: nog een kindje??

    10 april 2011 om 07:58 #1428
    lydia1980
    Bijdrager

    Ja daarom ik heb nog een zusje wat 10 jaar jonger is als ik nou die heeft gepuberd zeg en wat mijn ouders dan gemopperd hebben inderdaad met merk kleding,mobieltjes,uitgaan.
    ikzelf werkte op m,n 16e al bijbaantje mare mijn zusje kreeg best veel.
    is erg duur dan ja en ik wil m,n kids toch we het goede meegeven wat ze nodig hebben of ik dan ook streng zal zijn ik weet het niet tijd zal het leren!
    gaat al wel snel hoor Sylvain bijna 8 nog 4 jaar dan gaat hij naar middelbare school πŸ™ nog maar niet te veel over nadenken.

  • In reactie op: Hobbies???

    10 april 2011 om 07:51 #1427
    lydia1980
    Bijdrager

    πŸ˜† Hahaha nou ik zou dolgraag eigen hond willen hoor! mare mijn man is nog niet om hihihi hij sluit ook niet uit hoor mare nu nog niet zegt hij dan.

  • In reactie op: Hoe actief ben je op de school van je kind?

    9 april 2011 om 13:53 #1420
    lydia1980
    Bijdrager

    Ik ga iedere maandagmiddag naar school om mee te helpen als creamoeder in groep 4 ik vind dat erg leuk om te doen.
    ik vind ook niet meer als normaal dat je naar 10 min gesprek komt je wil toch weten hoe je kindje het doet op school lijk mij dan hoor. Ook vraag ik geregeld hoe het gaat op school en als ik ergens mee kan helpen d.m.v rijden met de auto dan doe ik dat ook.
    ik vind al met al dat ik best steentje bijdraag aan het intresse tonen!

  • In reactie op: Je kind boven gemiddeld begaafd/hoog begaafd!

    9 april 2011 om 13:47 #1419
    lydia1980
    Bijdrager

    Ik vind ook dat kind lekker kind moet zijn hoor. kan ook niet snappen dat sommige ouders willen dat ze zoveel presteren en pushen om te leren. natuurlijk hoort leren er ook bij maare ik vind sociale ook belangrijker hoor. πŸ˜‰
    wat ik nog wel moeilijk vind is dat ie zo lang over bepaalde dingen in kan zitten hij kan daar heel lang in blijven hangen ik noem nu bijvoorbeeld hij wil graag een donald duck vakantieboek ik heb gezegt nee dat mag niet pas als we op vakantie gaan dan kan hij dus paar uur heel nukkig doen en zit dan down in hoekje of zondert zich af in zijn kamer. geen idee of dit bij type begaafd hoord hoor. maare valt op dat hij dat doet met sommige situatie,s terwijl zijn zusje dan even moppert maare dat is zeker na 5 min weer over.

  • In reactie op: nog een kindje??

    9 april 2011 om 10:36 #1418
    lydia1980
    Bijdrager

    @thamara mijn tweelingzus heeft 1 zoon en die wil ook geen 2e kindje meer ze vond de bevalling zo erg dat ze gezegt heeft dat nooit meer.
    Ik ben nu 30 jaar en heb altijd gezegt ik wil mijn kids voor m,n 30e en ik heb er 2 jongen en meid en we zijn heel gelukkig mee! toch kriebbeld het wel eens en ben ik 😳 jarloers op zo mijn vriendin die pas bevallen is als ik dan weer babytje zie ben ik zo om.
    mijn man zeg nog gergeld een 3e is niet uitgesloten maare we moeten ook met verstand denken we hebben een niet echt geweldig inkomen (we moeten erg opletten) en we willen kids toch iets te bieden geven een 3e zou dan weer meer geld gaan kosten.
    al mijn vriendinnen zeggen ook vaak oo ik zie lydia wel met groot gezin omdat ze zo,n mama is ik vind dan ook erg leuk om met kids bezig te zijn ook andersmans kids ze mogen altijd komen.
    ik snap jullie gevoel wel hoor dus ook ik ben er nog niet echt uit hoor wat we willen/doen. verstandelijk zeg ik nee 2 is goed zo. tja moeilijk he!

  • In reactie op: Leuke uitspraken

    9 april 2011 om 10:19 #1417
    lydia1980
    Bijdrager

    Celeste van de week op school, een jongetje kwam naar mij toe en zei Celeste was stout ze sprong van dr stoel.
    ik tegen Celeste is dat zo nee schudde ze dus de juf komt en zei Celeste heeft goed gedaan hoor vanmorgen waarop ik zei o ik hoorde dat ze stout was neehoor zei de juf dat jongetje was zelf stout die duwde Celeste. ik tegen Celeste waarom zeg je dat dan niet tegen mama haar antwoord Ja mama hoe kan dat nou jij was er toch helemaal niet bij.
    hahaha. (ik heb natuurlijk wel bijgezegt dat ze dat dan ook kan vertellen als ik dr ophaal)